Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używam informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Rozumiem

AMS dla miast

Smart City

Kontakt z nami

bramykraju@ams.com.pl

Bramy Kraju 8. edycja Smart City. Sposób na inteligentne miasto (2012)

#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #13 #16 #17 #19 #21 #22 #23 #24 #25

150 uczestników

9 prezentacji

6 godzin

 

Obejrzyj

Benefity

Tylko dla uczestników konferencji:

  • rabat na Raport SMART CITIES - w przypadku wyboru pakietu
  • roczna prenumerata magazynu F5 Trend Book - w przypadku wyboru pakietu
  • 50% zniżki na wdrożenie aplikacji "Mobilny Samorząd" - oficjalnej aplikacji mobilnej gminy, miasta lub powiatu na platformy Android oraz iOS
  • zwiedzanie Stadionu Narodowego

Dodatkowo do wygrania:

  • 3 wdrożenia aplikacji "Mobilny Samorząd"
  • 3 kody zapewniające uzyskanie rabatu w wysokości 20% na produkty i usługi marki TouchMe
 

Prelegenci

Michał Górecki

Strategy & Innovation Manager, Grupa Heureka

Strateg, geek, bloger, przedsiębiorca. Entuzjasta mediów społecznościowych, mobilności i urządzeń przenośnych. Hiperaktywny w rzeczywistości oraz na wszelkich platformach społecznościowych. Prowadzi kilka blogów m. in. o marketingu, nowych technologiach, o kulinariach i obserwacjach z życia.

Pracuje jako strateg w Grupie Heureka. W branży marketingowej od 8 lat, w cyfrowym świecie od lat 80-tych. Specjalizuje się w nowych narzędziach, platformach, rozwiązaniach, ideach i produktach w kontekście tego, jak wpływają one na komunikację międzyludzką. Szkoli z zakresu wykorzystania narzędzi społecznościowych do kształtowania wizerunku.

Marcin Grabowski

pełnomocnik zarządu ds. badań w AMS SA

Absolwent ekonomii, wykładowca akademicki. Od 16 lat pracuje w mediach i reklamie, obecnie jest pełnomocnikiem zarządu ds. badań w AMS SA. W ramach działalności zawodowej prowadzi projekty badawcze, doradcze i szkoleniowe, m.in. jest członkiem międzynarodowego komitetu technicznego ds. badań outdooru.

Natalia Hatalska

blogerka, ekspert w alternatywnych formach komunikacji marketingowej

Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowała również w London Business School. W latach 2005-2009 kierownik działu komunikacji w Wirtualnej Polsce, wcześniej menedżer ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych. Juror w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Autorka bloga poświęconego reklamie hatalska.com. Wykłada w SGH w Warszawie, na UG oraz w SWPS.

Konrad Jerin

redaktor naczelny F5 Trend Book

Karierę zawodową zaczynał w działach strategii agencji reklamowych. Następnie pracował w magazynie Brief, gdzie pełnił funkcję z-cy redaktora naczelnego. W 2010 roku w odpowiedzi na rosnące researcherskie potrzeby firm założył wydawnictwo F5, zajmujące się tematyką trendów rynku i kultury. Wierzy w ludzi i rynek i ich naturalną zdolność do samonaprawy.

Adam Mikołajczyk

prezes Fundacji Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc

Prezes Zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu i miast. Zaangażowany przez British Council do międzynarodowego grona ekspertów ‘City Idea Bakers’. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego oraz The Chartered Institute of Marketing. Był współtwórcą pierwszych strategii marketingowych dla miast i regionów w Polsce, pełnił funkcję Redaktora Prowadzącego i Dyrektora Zarządzającego „Brief for Poland”. Wykładowca studiów podyplomowych UW „Marketing Terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast”. Członek Jury wielu konkursów, m.in.: KTR, EFFIE, Złote Spinacze.

Sebastian Nejfeld

prezes firmy TouchMe - Interaktywne Ekrany

Prezes Zarzadu TouchMe – Interaktywne Ekrany Sp. z o.o. Przez 12 lat zdobywał doświadczenie w wielu obszarach marketingu. Zaczynał od obsługi kampanii reklamowych, tworzył strategie dla marek, a ostatnio zarządzał teamem specjalizującym się w zintegrowanej komunikacji.

Dzisiaj ekspert w zakresie innowacyjnych nośników komunikatów i rozwiązań wykorzystujących interaktywność w świecie realnym. Jego profesjonalne zainteresowania koncentrują się na komunikacji w bardzo rozległym pojmowaniu. Wierzy w marketingowe znaczenie najnowszych technologii i interakcji opartych na dialogu z konsumentem.

Paweł Woszkowski

prezes firmy Smartzilla

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Obecnie prezes spółki Smartzilla, zajmującej się wszystkim co jest związane z urządzeniami mobilnymi. Wcześniej pracował w agencji Netizens, gdzie był twórcą produkcji zdobywających nagrody Golden Arrow i Webstar. Następnie współtworzył system wspomagający zarządzanie projektami w Itodo. Specjalista od rzeczywistości rozszerzonej, aplikacji desktopowych, gier oraz aplikacji mobilnych. Był również wykładowcą i nauczycielem akademickim.

dr Jan Zając

współtwórca Sotrendera, prezes firmy SmartNet Research&Solutions

Badacz Internetu, zwłaszcza social media. Współtwórca Sotrendera (wcześniej Fanpage Trender), narzędzia wspierającego marketingu na Facebooku używanego w kilkunastu krajach. Prezes Zarządu firmy badawczo-doradczej SmartNet Research&Solutions. Adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i Uniwersytetu w Leuven. Autor kilkunastu publikacji naukowych na temat psychologii Internetu i prowadzenia badań w sieci.

 

Program konferencji

Pobierz plik (PDF 571,2 Kb)

Partnerzy i Patroni

Partner

Partner

Partner branżowy

Partner merytoryczny

Partner merytoryczny

Partner merytoryczny

Partner merytoryczny

Patron medialny

Patron medialny

Patron medialny

Patron medialny

Patron medialny

Patron medialny

Patron medialny

Patron medialny

Partnerzy honorowi Bram Kraju: