Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używam informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Rozumiem

AMS dla miast

Reklama w mieście

Kontakt z nami

bramykraju@ams.com.pl

Bramy Kraju 4. edycja Reklama w mieście (2008)

#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15

Reklama w mieście – miasto w reklamie

Wiele przestrzeni publicznych w Polsce wygląda jak niechlujny płot ciągnący się wzdłuż zaniedbanej budowy. Na tym płocie ktoś (nikt dokładnie nie wie, kto), na chybił trafił i bez jakiegokolwiek planu, ponaklejał tysiące warstw mniej lub bardziej paskudnych wlepek, plakatów i innych form twórczości „reklamowej”. Płotu już spod tych warstw nie widać. Naszych miast zresztą już często też – znikają pod skorupą szyldów.

W lipcu 2008 roku przed Pałacem Lesserów przy Al. Ujazdowskich stanął prowokujący billboard z napisami „Czy to dobre miejsce dla reklamy?”, „Kogo obchodzi Twoje zdanie?” i „Gdzie ma być reklama w mieście?”. Billboard przesłonił zabytek, co spotkało się z oburzeniem zarówno obywateli jak i prasy. Prowokujący billboard ustawiony został przez firmę AMS, a jego celem było rozpoczęcie dyskusji o przestrzeni miejskiej i o uregulowaniach prawnych dotyczących reklamy w Polsce. Temat ten kontynuowany był podczas konferencji „Reklama w mieście – miasto w reklamie” inaugurującej IV edycję programu.

Za pointę konferencji może posłużyć wypowiedź podsumowująca panel: „Prezydenci miast, którzy dbają o wspólną przestrzeń i otrzymali nagrody w konkursie Bramy Kraju to ci sami, którzy zdobyli najwyższe miejsca w niedawnym rankingu zadowolenia mieszkańców publikowanym w Gazecie Wyborczej. Warto więc podejmować wysiłek na rzecz poprawy wizerunku swego miasta – mieszkańcy doceniają takie działania” – powiedział Sebastian Łuczak, moderator konferencji.

więcej

Program konferencji

Pobierz plik (PDF 85,3 Kb)
 

Obejrzyj

Partnerzy honorowi

 

Prelegenci

Tomasz Banel

naczelnik Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości, Urząd Miejski w Gdyni

Ricard Barrera

dyrektor Instytutu Architektury Krajobrazu Barcelony

Michał Berger

dyrektor kreatywny agencji San Markos

Tomasz Chojnacki

dyrektor kreatywny agencji San Markos

Arkadiusz Gawlak

dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH, AMS

Natalia Hatalska

kierownik zespołu komunikacji Wirtualnej Polski

Krzysztof Jarosiński

Prezes Zarządu BikeOne

Katarzyna Jurczyga

zastępca dyrektora Eskadra Market Place

Zbigniew Kaczmarek

dyrektor Działu Sprzedaży Bezpośredniej AMS

Lech Kaczoń

Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Marek Pieniążek

adiunkt w Zakładzie Geografii Miast i Organizacji Przestrzennej Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego

Beata Urbanowicz

koordynator ds. plastycznego wystroju miasta, Urząd Miejski we Wrocławiu

Anna Vonhausen

doktor Wydziału Architektury Politechniki Poznańskiej

Wojciech Walasiak

projektant

Artur Zaborowski

Product & Marketing Manager Lumena

Mateusz Zmyślony

założyciel i dyrektor kreatywny Grupy Eskadra