Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używam informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Rozumiem

AMS dla miast

Miasto po EURO

Kontakt z nami

bramykraju@ams.com.pl

Bramy Kraju 7. edycja Miasto po EURO (2011)

#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15

Miasto po EURO. Jak wykorzystać dużą imprezę sportową do rozwoju miasta?

W 2011 wspólnie z portalem Sport.pl zorganizowaliśmy konferencję poświęconą zagadnieniom związanym z EURO 2012. Pół roku przed pierwszym gwizdkiem eksperci zastanawiali się m.in.: jak zarobić na Euro i nie zbankrutować, jak przyciągać turystów i poprawić wizerunek kraju, jakie są doświadczenia miast zagranicznych, co robić, czego unikać.

Jakie były wnioski?

„Dzięki Euro 2012 napłyną do nas zagraniczne inwestycje, zjadą się turyści, zmieni się wizerunek Polski w świecie. Ale najważniejsze jest to, byśmy stali się aktywną wspólnotą – mówili uczestnicy konferencji „Miasto po EURO”.

„Euro nie jest celem, ale początkiem drogi. Dzięki niemu przyśpieszyliśmy inwestycje w infrastrukturę i budowę kapitału społecznego” – przekonywał Marcin Herra, prezes spółki PL.2012.

„Wygrajmy Euro po 2012 roku. Trzeba zmienić wizerunek Polski w świecie na lepszy. Niedostatki infrastruktury przykryć gościnnością i dobrą zabawą. I planować, co robić, żeby jak najmniej pieniędzy wrzucać do worków bez dna, czy li stadionów, już po Euro 2012” – pisał Dariusz Bartoszewicz

więcej

Program konferencji

Pobierz plik (PDF 308,1 Kb)
 

Obejrzyj

Partnerzy honorowi

 

Prelegenci

Jakub Borowski

główny ekonomista Kredyt Banku, współautor raportu o wpływie EURO 2012 na gospodarkę Polski

Michał Brandt

Rzecznik Gdańskiego Projektu Euro 2012

Mariusz Czubaj

dr hab. antropologii kultury w SWPS, współpracuje z Instytutem Badań Przestrzeni Publicznej

Adrian Furgalski

dyrektor w Zespole Doradców Gospodarczych TOR

Marcin Herra

prezes PL.2012

Michał Janicki

Wiceprezydent Miasta Wrocławia

Rafał Jaroszewski

manager Ernst & Young

Lidia Krzemień-Zimand

Project Manager akcji „Polska na Rowery"

John Lloyd

konsultant i doradca Kapsztadu przed, w trakcie i po FIFA World Cup 2010

Michał Prymas

Pełnomocnik Prezydenta Poznania ds. EURO 2012

Leszek Świątek

dr inż. arch. Politechniki Szczecińskiej, Instytut Architektury i Planowania Przestrzennego

Tomasz Zemła

z-ca Dyrektora Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m. st. Warszawy

Mateusz Zmyślony

Założyciel i Dyrektor Kreatywny Grupy Eskadra